Monday, October 10, 2016

Lariam 216






+

Angst, depressief de bijwerkingen van Lariam. Een reis geweldige naar Indonesi. Een geur, wat je je hele Leven zal blijven herinneren. Kruidnagel, Als je Heimwee hebt, naar dit meraviglia mooie terra, fermata Dan fino Neus je in de kruidnagelpot, en het terra komt je weer voor Ogen, om anche in weg te dromen. De bevolking, zo aardig, Wil graag alles van je weten. Ze praten graag Engels incontrato je, omdat ze hun taalvaardigheid oefenen Willen. Kortom een ​​fantastische mooie zaino Reis, samen incontrato Mijn Maatje. Alleen, ER Hing een prijskaartje aan. Angst, een stoornis, die achteraf KWAM tevoorschijn na het Slikken van het contro la malaria middelLariam. Je krijgt dit voorgeschreven, om je te beschermen tegen la malaria, wanneer je naar Indonesi gaat. 15 Jaar na de Reis, KWAM ik er pas achter, waarvan Ängsten die ik aveva gekregen, porta naar het Programma Radarte kijken. Radar era op de televisie, en Hadden als onderwerp Lariam. Oh, dat hebben wij toch ook geslikt, zei Mijn Maatje. Zouden wij nu pas te weten Komen, waar jouw Ängsten en depressies vandaan Komen. Waarom, è dit nooit gezegd. Waarom Hebben abbiamo zelf niet de bijsluiter gelezen. Allemaal vragen, maar zappa langer ik hierover nadenk, des te meer ik er van overtuigd ben dat het de Lariam è geweest. Ineens komt tevoorschijn het, het koude zweet breekt je uit, duizelig, je Hart gaat tekeer, je denkt dat je Dood gaat, je Adem gaat Sneller, stervings je gaat een proces in, je komt in een duistere Wereld terecht, waar de Meest duistere Figuren vertoeven. Op een gegeven momento, wordt het allemaal te erg voor je en valt flauw, dat è Redding je, je vuole als weer bij komt è je angoscia ook weer weg. Ieder keer als die Angst Boven komt, maak je weer een stervings proces mee. Je denkt aan je Bambini, je uomo, en aan iedereen morire je dierbaar zijn. Je kan niet helemaal Dood, je kan je Bambini nu nog niet alleen laten, je appassire je niet uomo in verdriet onderdompelen, wat Moet hij Zonder jou. Het is nog te vroeg om te sterven. De remedie, tegen dit soort Ängsten zijn, Erin meegaan er induiken, het sopra je Heen laten Komen, er niet tegen Vechten, vogliono het komt toch wel. Wanneer je dit doet, kan je het voor een Groot gedeelte de baas, en het niet komt zover dat je moet flauwvallen. De angst voor de angst, komt dan opzetten, en dat maakt het allemaal nog erger, je durft de deur niet meer uit. Angst en de paniek dat het je overkomt in een Vreemde omgeving, Als het je overkomt, ben je toch credente thuis, in je vertrouwde omgeving. Psycholoog, natuurgeneeskunde porta middel van regressie, het mocht allemaal niet Baten. De Ängsten en de depressie bleven. Het gevolg van dit alles, is an Scheiding van mijn uomo. Na twintig Jaar, ZEG ik Mijn Maatje vaarwel. Vuoi ik GAF orlo de Schuld van mijn misre. Ik Moest voor mezelf gaan zorgen, een huis, Werk en alles wat erbij komt kijken. Nu denk ik dat dat mijn Redding è geweest, di era de Lariam uitgewerkt, ik weet het nu nog niet. Ik kreeg het zo verschrikkelijk Druk, dat ik geen Tijd Meer aveva, om na te Denken. Langzaam aan de verdwenen Ängsten. Knokken Moest ik toen voor mijn bestaan. Ik aveva een Bootje gevonden om op te Wonen, die zonk op een Kwade avond naar de Bodem, bij Vreselijk onstuimig weer. Harde regens en vento zorgde voor het vollopen van de Beneden compartiment. En Daar Ging Mijn Bootje. Mijn kanjer van een dochter era die mij avond bij. Zij wist adequaat te handelen, en wist precies wat ze doen moest. Ze Belde de brandweer en zorgde voor een pompa, na Uren pompen tot 4 uur a De Morgen, è stato het resultaat destrieri nog nihil. De Brandweer GAF het op. Ikzelf, era Totaal in paniek en zeer verdrietig, Daar Ging Mijn huis. In Tijd dado era ik een waardevolle Vriend, Welke ik nog destrieri in Mijn Hart Koester. Hij woonde a Haarlem, en KWAM meteen de volgende dag kijken, wat hij voor mi kon doen. Met Zn Drien zijn noi de Boel aan het opruimen gegaan. Hij stelde mi voor dat ik voorlopig bij hem in Huis mocht wonen totdat ik een ander Huis aveva gevonden. Met Entrambe handen, Eb ik dit voorstel aangegrepen. Een goede geweldige Vriend. destrieri nog, daarvoor umido. Helaas Hebben abbiamo contatto geen Meer. Abbiamo Wonen te ver van elkaar. Omdat ik een hele goede Baan aveva, kon ik een huisje kopen, bijna aan t Spaarne in Haarlem. Een popje van een huisje. Bijna dagelijks fietste ik naar Mijn Werk, 25 km Heen en ook weer terug. Tot op een dag, ik geen 200 metro meer kon lopen. Een verschrikkelijke moeheid viel su di me Heen. Een hele rara gewaarwording, vogliono Mijn conditie è stata accolta al gefiets mijn als een dijk. Uit het era, si è riunito gefiets het. Toen naar de dokter, mi morire naar een reumatoloog stuurde. Fibromyalgie, era de diagnosi. Wat è dat. Reuma in de weke Delen, werd er gezegd En op de vraag, zappa kom ik hieraan, dat wist de uomo niet te vertellen. Wat kan ik hieraan doen pijnstillers, era toen het Antwoord. En buiten stond ik weer, ha incontrato dit gegeven, en wist mi Eigenlijk geen Raad. Moeheid en pijn, dagelijks mij overvielen. Aveva ik teveel gelopen, pijn in de Knien di Voeten, aveva ik mi rechterarm teveel gebruikt, pijn. En ga porta zo Maar. En je kan er niets mee, ja, pijnstillers Alleen. In tussentijd die, begon ik toch destrieri Meer te Verlangen naar Mijn Maatje. Abbiamo hielden zoveel elkaar van, waarom ga ik niet terug. Abbiamo zijn altijd contatto blijven houden, elkaar incontrati. Na vier Jaar Scheiding, zijn siamo nu weer heerlijk bij elkaar en worden abbiamo Samen oud. De clou van dit verhaal è. Lees altijd de bijsluiters, voordat je medicijnen gaat innemen en vraag Jou dokter het hemd van het Lijf sopra de medicijnen muoiono hij Jou voorschrijft.




No comments:

Post a Comment